Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Nákupní horečka #13

Nákupní horečka #13

Obrázek epizody Nákupní horečka #13

Poslechněte si podcast

24. 5. 2022

1 hod 16 min

O epizodě podcastu

Je pro vás číslo 13 šťastné či nešťastné? To je otázka, kterou jsme dnešní podcast s názvem "Nákupní horečka" vykopli. Předtím si Matěj ještě stihl zanadávat na tiktokové piráty, ale hned na to jsme se vrhli na vážnější marketingové téma a to Tesco kampaň, která je namířená proti Rohlíku aneb "Nenechte se opít rohlíkem".  Poté jsme vysvětlili našim instagramovým followers, že do kuchyně patří ti, co prostě umí vařit, ať už to jsou ženy, muži nebo kdokoliv, kdo se identifikuje jako cokoliv jinýho.  Následovala debata o TikTokovejch marketérech, který se nebojí na svých sociálních sítích opřít do velkých značek s výčitkami, že barvy v jejich logu způsobují závislost lidu na jejich produktech... PARCHANTI!!! A to většina značek začínala za dob, kdy na počítačích a televizích fungovala jenom černobílá, takže jsme to klasicky pochcali a šli jsme dál. Celá epizoda pak byla zakončená otázkou z instagramu: "Jaké byly vaše začátky na youtube?", u kterého jsme si krásně zavzpomínali na staré dobré youtube časy. Do tak velké míry, že Matěj po rozebrání, večer overthinkování tohoto tématu a vracení se do tak velké nostalgie večer po natáčení ještě dlouho brečel...  "Díky tomu člověku, co se zeptal na instagramu, rád jsem zavzpomínal" - Matěj

Je pro vás číslo 13 šťastné či nešťastné? To je otázka, kterou jsme dnešní podcast s názvem "Nákupní horečka" vykopli. Předtím si Matěj ještě stihl zanadávat na tiktokové piráty, ale hned na to jsme se vrhli na vážnější marketingové téma a to Tesco kampaň, která je namířená proti Rohlíku aneb "Nenechte se opít rohlíkem".  Poté jsme vysvětlili našim instagramovým followers, že do kuchyně patří ti, co prostě umí vařit, ať už to jsou ženy, muži nebo kdokoliv, kdo se identifikuje jako cokoliv jinýho.  Následovala debata o TikTokovejch marketérech, který se nebojí na svých sociálních sítích opřít do velkých značek s výčitkami, že barvy v jejich logu způsobují závislost lidu na jejich produktech... PARCHANTI!!! A to většina značek začínala za dob, kdy na počítačích a televizích fungovala jenom černobílá, takže jsme to klasicky pochcali a šli jsme dál. Celá epizoda pak byla zakončená otázkou z instagramu: "Jaké byly vaše začátky na youtube?", u kterého jsme si krásně zavzpomínali na staré dobré youtube časy. Do tak velké míry, že Matěj po rozebrání, večer overthinkování tohoto tématu a vracení se do tak velké nostalgie večer po natáčení ještě dlouho brečel...  "Díky tomu člověku, co se zeptal na instagramu, rád jsem zavzpomínal" - Matěj

Popis podcastu

Dva týpci hledající své místo ve světě kreativního businessu. Sleduj nás i na Instagramu! Kreatýpci: @kreatypci Lukáš: @lukyrostik Matěj: @matejmarasek