Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak dávat a přijímat konstruktivní kritiku bez zbytečných emocí

Jak dávat a přijímat konstruktivní kritiku bez zbytečných emocí

Obrázek epizody Jak dávat a přijímat konstruktivní kritiku bez zbytečných emocí

Poslechněte si podcast

25. 6. 2018

12 min

O epizodě podcastu

Kritika může být negativní, ale také konstruktivní. Každopádně kritika je zcela zásadním prvkem růstu každého tvůrce. Jak se s kritikou vypořádat a jak se z ní učit poradí Michael a Tomáš.

Navazujícím tématem může být epizoda podcastu #VaseJmenoJeVaseZnacka: https://vasejmenojevaseznacka.cz/nejen-o-kreativnim-podnikani/proc-nedemonizovat-chyby-aneb-jak-vyuzit-rychleho-selhani-abyste-neskoncili-na-ulici

Více informací na webu https://kreativnikreatury.cz/epizody/jak-kritizovat-a-prijmout-kritiku-bez-zbytecnych-emoci

Kritika může být negativní, ale také konstruktivní. Každopádně kritika je zcela zásadním prvkem růstu každého tvůrce. Jak se s kritikou vypořádat a jak se z ní učit poradí Michael a Tomáš.Navazujícím tématem může být epizoda podcastu #VaseJmenoJeVaseZnacka: https://vasejmenojevaseznacka.cz/nejen-o-kreativnim-podnikani/proc-nedemonizovat-chyby-aneb-jak-vyuzit-rychleho-selhani-abyste-neskoncili-na-uliciVíce informací na webu https://kreativnikreatury.cz/epizody/jak-kritizovat-a-prijmout-kritiku-bez-zbytecnych-emoci

Popis podcastu

Podcast o kreativním byznysu pro tvůrce – ilustrátory, grafické designéry, fotografy, animátory, videotvůrce, copywritery, hudebníky, marketéry a další. Michael Petrus a Tomáš sobel rozebírají témata z kreativního oboru, týkající se podnikání freelancerů, i kreativních studií. Součástí podcastu jsou rozhovory s předními českými tvůrci, ale i dalšími profesionály, kteří se vyjadřují k problematice podnikání v kreativním průmyslu. Nejčastější témata jsou tvorba, nové technologie, cenotvorba, osobní značka, sociální sítě, networking a mnoho dalších.