Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.
Co jsou to vertikály a jak se liší od trendů?
Kdo by měl sledovat vertikály?
Vertikála: Right to repair - kolik se průměrně nachází v jedné domácnosti spotřebičů a proč vlastně nejde iphone opravit?
Vertikála: Athleisure - proč stojí jedny tepláky co roční činže a jak je možné v nich chodit do Savoye?
Vertikála: Rostlinné produkty - přestaneme někdy jíst maso?
Rozhovor: Matěj Prokop, Hemp the Climate
Vertikála: Cestování za duší a sabatikl - jak léčit globální lidskou neurózu?
Vertikála: Dlouhověkost - kolik bude za deset let na světě stoletých lidí?
KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.
Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.
- Co jsou to vertikály a jak se liší od trendů?
- Kdo by měl sledovat vertikály?
- Vertikála: Right to repair - kolik se průměrně nachází v jedné domácnosti spotřebičů a proč vlastně nejde iphone opravit?
- Vertikála: Athleisure - proč stojí jedny tepláky co roční činže a jak je možné v nich chodit do Savoye?
- Vertikála: Rostlinné produkty - přestaneme někdy jíst maso?
- Rozhovor: Matěj Prokop, Hemp the Climate
- Vertikála: Cestování za duší a sabatikl - jak léčit globální lidskou neurózu?
- Vertikála: Dlouhověkost - kolik bude za deset let na světě stoletých lidí?
KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.
KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.