Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.
Proč se dívat do budoucnosti?
Jak se liší trend a hype? Pro a proti
Jak jsme trefili naši předpověď před rokem?
Trend: Attention economy - čemu věří lidé a proč média milují chaos
Trend: Relevance - můžeme věřit firmám, že to myslí se světem dobře?
Trend: Klany a náčelníci - kdo má větší vliv - Elon Musk nebo OSN?
Trend: Tekutá práce - jak se mění naše pracovní návyky a co urychlila pandemie?
Trend: Voice interface - jakže se jmenovala ta appka, kde si všichni během lockdownu povídali? Clubhouse?
Trend: Glokalizace - proč se svět uzavírá do sebe?
KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.
Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.
- Proč se dívat do budoucnosti?
- Jak se liší trend a hype? Pro a proti
- Jak jsme trefili naši předpověď před rokem?
- Trend: Attention economy - čemu věří lidé a proč média milují chaos
- Trend: Relevance - můžeme věřit firmám, že to myslí se světem dobře?
- Trend: Klany a náčelníci - kdo má větší vliv - Elon Musk nebo OSN?
- Trend: Tekutá práce - jak se mění naše pracovní návyky a co urychlila pandemie?
- Trend: Voice interface - jakže se jmenovala ta appka, kde si všichni během lockdownu povídali? Clubhouse?
- Trend: Glokalizace - proč se svět uzavírá do sebe?
KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.
KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.