
Jak nevytvořit zaměnitelné logo s designérem Honzou Petrmichlem

O epizodě podcastu
Pamatujete logo města Náchod za 150 tisíc? Muselo od něj nakonec ustoupit, protože se mu nepodařilo jej registrovat. Překvapivě, když téměř přesně kopírovalo logo globální značky Nespresso: https://bit.ly/2SeIKsM
V soutěži na vizuální identitu na nové logo Luhacovice.cz jsme nevyhráli, náš i vítězný návrh vám ale přinášíme v podcastu s designérem Jan Petrmichl. Jsme totiž zastánci symboliky, oproti trendu. Podívejte se, jaké metody používáme, aby naše návrhy byly nezaměnitelné.
Sledovat Kontra můžete i prostřednictvím pravidelných newsletterů. Stačí se přihlásit: http://eepurl.com/gwv-jn
Kompletní prezentaci našeho návrhu vizuální identity Luhačovic si můžete prohlédnout na webu: https://www.wearekontra.com/luhacovice