Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #34: Petr Novague: Proč z nás design dělá lepší lidi

#34: Petr Novague: Proč z nás design dělá lepší lidi

Obrázek epizody #34: Petr Novague: Proč z nás design dělá lepší lidi

Poslechněte si podcast

12. 9. 2024

59 min

O epizodě podcastu

Chcete vědět, proč už nejsou běžné věci krásné a proč není automatické, aby nás obklopovaly na každém kroku? Žijeme tím pádem v Česku v hnusném prostředí? Je vůbec design věcí pro běžné lidi důležitý? A umí z nás pěkné věci dělat hezčí lidi? Dokáže učitel vychovat dobrého designéra i z neobdařeného žáka? Co si počít, když chybí talent? To vše se dozvíte v rozhovoru s předním českým i mezinárodním designérem Petrem Novaguem. Podcast KO najdeš i na YouTube kanále Datarun, nebo na webu Datarun.cz. Tak si stačí vybrat tu svojí oblíbenou platformu a poslechnout si novou epizodu! 😊

Chcete vědět, proč už nejsou běžné věci krásné a proč není automatické, aby nás obklopovaly na každém kroku? Žijeme tím pádem v Česku v hnusném prostředí? Je vůbec design věcí pro běžné lidi důležitý? A umí z nás pěkné věci dělat hezčí lidi? Dokáže učitel vychovat dobrého designéra i z neobdařeného žáka? Co si počít, když chybí talent? To vše se dozvíte v rozhovoru s předním českým i mezinárodním designérem Petrem Novaguem.


Podcast KO najdeš i na YouTube kanále Datarun, nebo na webu Datarun.cz. Tak si stačí vybrat tu svojí oblíbenou platformu a poslechnout si novou epizodu! 😊

Popis podcastu

V podcastu K.O. zpovídá Oto Klempíř své hosty s nečekanou laskavostí a humorem. Občas je však dokáže zaskočit nepředvídatelně překvapivými otázkami. Hezké věty se mísí s těžkými údery slov, které mohou "složit" i ty nejpevnější figury. Oto Klempíř popírá a zároveň zdůrazňuje svou image tvrdého, ale chytrého politického marketéra, který v sobě nese “devatero” dalších řemesel - scénaristu, textaře, kreativce, básníka či kontroverzního rappera. K.O. je určen pro širší publikum, které se zajímá o politiku, kulturu, sport a celkově o svět kolem nás.