
Knižní markeťačka OLGA ZBRANEK: Autoři by nad marketingem měli přemýšlet už během psaní

O epizodě podcastu
Plnou verzi podcastu najdeš na https://www.forendors.cz/p/743811679204284621 Ola „nofreeusernames“ pracuje jako hlavní markeťačka pro socials v Albatros media, vede HumbookTeam, a taky sama píše! 📕 „Jsem nikdo, nemám žádný knižní kamarády , lidi mě neznají, na instagramu mám 300 sledujících , jak můžu svoji knihu propagovat ?“
Na tyhle a spoustu dalších otázek o knižním marketingu odpovídala Ola , kterou možná znáte pod přezdívkou „ nofreeusernames “.
V podcastu jsme narazili na témata jako:
📔 do jaké míry by se měli autoři zapojit do marketingu ?
📔 jakou životnost mají začínající autoři ?
📔 knihy v číslech – jaké prodeje se považují za úspěch?
📔 časová osa – jaké propagační aktivity mám dělat před a po vydání knihy ? ...a spoustu spoustu dalších zákulisních tajemství, který potřebujete slyšet , pokud jste knížku vydali , teprve ji vydávat budete nebo ji pořád píšete .
Nachystejte si poznámkový bloky a dejte si to 🎧