
Kanál Svobodného přístavu
Zpravodajství
,
Společnost
,
Politika
,
Věda a technika
,
Politické zprávy
,
Společenské vědy
,
Filosofie
Anarchokapitalismus: Svoboda, (nejen) děti a technologie

Pokud se vám přednáška líbila a shledáváte ji hodnotnou, prosím, pošlete dobrovolný příspěvek v krypto či korunách!
Pravidelná podpora a LN: https://opristavu.urza.cz/
BTC: bc1qqs0sutxykl5h97xa0fcu4qaptvkvq5ecm52qn9
LTC: ltc1qpcnumcpvx2a77p0shkxwawc555nepy25l0n090
Číslo účtu: 2201359764/2010; variabilní symbol: 5
--
Únorová přednáška z cyklu Anarchokapitalismus bude o technologiích v (nejen) dětských rukou a svobodě s tím související; v poslední době ve společnosti stále častěji rezonuje téma dětí a technologií, respektive jejich omezování a regulací – ne náhodou jde o nejčastější otázku kladenou na besedách, které pořádáme s Gabrielou. Po dlouhých debatách jsem však došel k závěru, že technologie v rukou dětí jsou spíše zástupným problémem pro (ne)důvěru, se kterou k nim přistupujeme, což má přímé dopady na jejich (ne)svobodu; přičemž míra svobody, kterou společnost přiznává svým dětem, se pak logicky ovlivňuje, kolik svobody budou tito lidé, až vyrostou, ochotni ponechat ostatním – protože co se v mládí naučíme, nás často provází celý život.
Prezentace: https://prednasky.urza.cz/bbc/
– Urza (www.urza.cz); autor knihy Anarchokapitalismus; tvůrce Svobodného přístavu; spoluzakladatel a hlava Institutu Ludwiga von Misese; člen předsednictva Svobody učení; učitel ve svobodné škole Ježek bez klece
Pravidelná podpora a LN: https://opristavu.urza.cz/
BTC: bc1qqs0sutxykl5h97xa0fcu4qaptvkvq5ecm52qn9
LTC: ltc1qpcnumcpvx2a77p0shkxwawc555nepy25l0n090
Číslo účtu: 2201359764/2010; variabilní symbol: 5
--
Únorová přednáška z cyklu Anarchokapitalismus bude o technologiích v (nejen) dětských rukou a svobodě s tím související; v poslední době ve společnosti stále častěji rezonuje téma dětí a technologií, respektive jejich omezování a regulací – ne náhodou jde o nejčastější otázku kladenou na besedách, které pořádáme s Gabrielou. Po dlouhých debatách jsem však došel k závěru, že technologie v rukou dětí jsou spíše zástupným problémem pro (ne)důvěru, se kterou k nim přistupujeme, což má přímé dopady na jejich (ne)svobodu; přičemž míra svobody, kterou společnost přiznává svým dětem, se pak logicky ovlivňuje, kolik svobody budou tito lidé, až vyrostou, ochotni ponechat ostatním – protože co se v mládí naučíme, nás často provází celý život.
Prezentace: https://prednasky.urza.cz/bbc/
– Urza (www.urza.cz); autor knihy Anarchokapitalismus; tvůrce Svobodného přístavu; spoluzakladatel a hlava Institutu Ludwiga von Misese; člen předsednictva Svobody učení; učitel ve svobodné škole Ježek bez klece
Popis podcastu
Jsme dva. Milujeme svobodu. Milujeme anarchii. Milujeme kapitalismus.
Mluvíme o volnotržní bezstátní společnosti; ano, víme, jak to vypadá, i nám ta myšlenka zpočátku připadala absurdní… Zkuste jí však dát šanci; odmítnout ji můžete vždy.
Motto: „Dobří lidé se neřídí špatnými zákony.“
– Ema; tvůrkyně Svobodného přístavu; anarchokapitalistka; libertariánka; studentka Ježka bez klece
– Urza (www.urza.cz); autor knihy Anarchokapitalismus; tvůrce Svobodného přístavu; spoluzakladatel a hlava Institutu Ludwiga von Misese; člen předsednictva Svobody učení
Mluvíme o volnotržní bezstátní společnosti; ano, víme, jak to vypadá, i nám ta myšlenka zpočátku připadala absurdní… Zkuste jí však dát šanci; odmítnout ji můžete vždy.
Motto: „Dobří lidé se neřídí špatnými zákony.“
– Ema; tvůrkyně Svobodného přístavu; anarchokapitalistka; libertariánka; studentka Ježka bez klece
– Urza (www.urza.cz); autor knihy Anarchokapitalismus; tvůrce Svobodného přístavu; spoluzakladatel a hlava Institutu Ludwiga von Misese; člen předsednictva Svobody učení