Studenti nejsou horší než dříve. Jsou však jiní, říká Filip Malík, učitel chemie a biologie na Gymnáziu v Rožnově pod Radhoštěm. Na učitelskou dráhu se vydal v roce 2014 po absolvování Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Rád přednáší a předává své zkušenosti studentům, ke kterým přistupuje velmi otevřeně. Ve školství by rád viděl dostatek kvalitních a silných osobností, ale nedostatečné finanční ohodnocení tomu nenahrává. Tvrdí, že kdo chce učit na střední škole, musí být srdcař a musí ho to bavit!
Studenti nejsou horší než dříve. Jsou však jiní, říká Filip Malík, učitel chemie a biologie na Gymnáziu v Rožnově pod Radhoštěm. Na učitelskou dráhu se vydal v roce 2014 po absolvování Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Rád přednáší a předává své zkušenosti studentům, ke kterým přistupuje velmi otevřeně. Ve školství by rád viděl dostatek kvalitních a silných osobností, ale nedostatečné finanční ohodnocení tomu nenahrává. Tvrdí, že kdo chce učit na střední škole, musí být srdcař a musí ho to bavit!
Po ukončení vzdělání stojí mladí lidé na prahu významného rozhodnutí, jakým směrem se bude ubírat jejich profesní dráha. Někteří mají jasno už během studia, někteří se rozhodují později. Co bylo rozhodující u absolventů naší fakulty? Dozvíte se v tomto podcastu.