Daniel Šrajbr v současné době učí na Švehlově střední škole polytechnické v Prostějově. Přiznává, že v prvních dvou letech nebyl mezi studenty příliš populární. S přibývajícími zkušenostmi se ale situace postupně zlepšovala. „V případě, že člověk mírně ustoupí z toho, co si předsevzal a trochu se polidští, tak se atmosféra zlepší.“ Jak absolvent učitelského oboru Chemie – Biologie vnímá české školství? „Myslím si, že se někdy vymýšlí
věci, které ty fungující zbytečně komplikují. Dnes se hodně dívá na to, že by se mělo se studenty diskutovat a řešit. Ale ve chvíli, kdy nemáte vědomosti, argumenty a podklady, diskutovat nemůžete.“
Daniel Šrajbr v současné době učí na Švehlově střední škole polytechnické v Prostějově. Přiznává, že v prvních dvou letech nebyl mezi studenty příliš populární. S přibývajícími zkušenostmi se ale situace postupně zlepšovala. „V případě, že člověk mírně ustoupí z toho, co si předsevzal a trochu se polidští, tak se atmosféra zlepší.“ Jak absolvent učitelského oboru Chemie – Biologie vnímá české školství? „Myslím si, že se někdy vymýšlí
věci, které ty fungující zbytečně komplikují. Dnes se hodně dívá na to, že by se mělo se studenty diskutovat a řešit. Ale ve chvíli, kdy nemáte vědomosti, argumenty a podklady, diskutovat nemůžete.“
Po ukončení vzdělání stojí mladí lidé na prahu významného rozhodnutí, jakým směrem se bude ubírat jejich profesní dráha. Někteří mají jasno už během studia, někteří se rozhodují později. Co bylo rozhodující u absolventů naší fakulty? Dozvíte se v tomto podcastu.