Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 22 - Hra Factorio z technického pohledu

22 - Hra Factorio z technického pohledu

Obrázek epizody 22 - Hra Factorio z technického pohledu

Poslechněte si podcast

12. 6. 2017

57 min

V minulém díle jste mohli slyšet historii a příběh o vzniku hry Factorio. Techničtější otázky jsme si nechali do dnešního druhého dílu s Michalem Kovaříkem. Ptali jsme se ho, co obnáší portace hry na různé operační systémy a jestli se to vyplatí. V čem spočívá integrace na platformu Steam, jestli hru chrání proti pirátskému kopírování a hodně času věnujeme programování multiplayer části hry. Jako programátor jsem si tento díl moc užíval a líbí se mi realistický přístup kluků k programování. Jak je vidno, lze udělat díru do světa i bez použití milionu buzzwordů a "hypovaných" technologií. Úvodní obrázek od umělce SmokedShip (http://smokedship.deviantart.com/art/Factorio-Concept-Art-446744372)

Popis podcastu

Zastavte se na kávu s Honzou Novotným a Petrem Ferschmannem a nic vás při tvorbě software nesemele. Od vývojařů přes designery, architekty až po zakladatele společností. Za kamerou je Tomáš Hodr.