
Poslechněte si podcast
15. 2. 2021
29 min
Jít na volnou nohu nebo založit firmu chce obrovskou odvahu. A to bez ohledu na to, jestli zakládáte technologický startup nebo marketingovou agenturu. A právě to byl i případ Karla Novotného. Sám říká, že se k marketingu dostal „katastrofální souhrou okolností". Vybral si obor, u kterého předpokládal, že se nejméně nadře. Z pozice nástěnkáře a patnácti letech práce pro nejrůznější agentury se pak dostal do situace, kdy si uvědomil, že je ten nejvyšší čas zkusit dělat marketing sám na sebe. Říká, že značka Mindless – jeho někdejší alterego – vznikla jako jakási „ochranná slupka". Proč už ji teď nepotřebuje? A co bylo pro něj v podnikání nejtěžší? I na to se ptala Hanka Šudákové ve druhém díle povídání s jedním z nejvýraznějších odborníků na brand u nás.
Popis podcastu
Vydejte se s námi na cestu do neznáma. Do světa překvapivých nápadů, mezi úspěšné inovátory, podnikavce i podnikatele. Pojďte s námi do míst, kde úspěch nepadá z nebe, ale začíná v hlavách lidí s nápadem a touhou podnikat. Konzultantka inovační agentury JIC Hanka Šudáková vám představí osobnosti, kterým by život bez podnikání prostě nedával smysl.