Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Proč je důležité follow-upovat zákazníky? A jak na to?

#janicnechci

Jan Laibl

Byznys

Proč je důležité follow-upovat zákazníky? A jak na to?

Obrázek epizody Proč je důležité follow-upovat zákazníky? A jak na to?

Poslechněte si podcast

15. 3. 2016

15 min

Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou to cíle a hodnoty jiných lidí? Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom život? A proč je důležité follow-upovat zákazníky a jak na to… (projdeme si moje nejoblíbenější strategie).