Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Obrázek epizody Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Poslechněte si podcast

19. 3. 2017

16 min

Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí? Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí? Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí ;)

Popis podcastu

Ptejte se na všechno, co potřebujete vědět o prodeji, vedení obchodních týmů a motivaci.