00:00
Představení hosta a motivace stát se učitelkou
01:01
První kroky v praxi a náročnost nástupu do školy
01:51
Neviditelná administrativa a školní rituály, pozornost vs. třídnice
03:15
Impuls a vznik programu Odraz (debata s Richardem Lukášem, EDUin)
04:14
Sebepojetí učitele: proč začátek není o didaktice, ale o identitě
04:50
Odraz: desetidenní letní zážitkový kurz a význam reflexe
05:19
Jak kurz probíhá: hry, Říčky v Orlických horách, hosté z praxe
06:21
Jádrová přesvědčení učitele a jejich slaďování s kompetenčním rámcem
07:47
K chybám učitelů: proč „musíme“ chybovat a jak s chybou pracovat
08:30
Laskavost k sobě, „nezvládnutelné“ nároky profese a chybějící mentoring
09:54
Co si účastníci z Odrazu odnášejí: večerní sebeocenění a aha momenty
11:11
Má být sebepojetí součástí VŠ přípravy? Podmínky: čas a bezpečné prostředí
12:59
Hledejte komunitu podpory; co když ji nemám ve škole
14:09
Sebepojetí i mimo školu a přechod k osobní reflexi
14:38
Jak dělat vlastní reflexi: nejen „co se nepovedlo“, ale i „jak se daří“
16:14
Co je zážitková pedagogika a jaké má vzdělávací cíle
17:48
Zážitkovka v 45min hodině: metodický kurz ukázal, že to jde
18:12
V rodině spíš reflexe než „hraní lektora“; komfortní zóna dětí
18:59
Učení se za hranicí komfortu a síla „nepovedených“ zážitků
20:16
Zkušenosti z Connecticutu: podpora různorodosti a rodiče-učitelé
22:14
Komunitní vazby, učitel 24/7 v internátní škole a hranice rolí
23:33
Učitelství jako intimní profese a výhody malého města
24:55
Co je na učitelství nejkrásnější a závěrečné poselství k novému školnímu roku
25:30
Poděkování a rozloučení