
Ondřej Sláma: Historie a budoucnost online reklamy

O epizodě podcastu
Ondřej Sláma nabíral zkušenosti s online marketingem jak v zahraničí, tak při vedení vlastní agentury a spoluprací s velkými českými značkami. Ptala jsem ho na historii, současnost i budoucí možnosti online reklamy. Jak se budou redukovat možnosti marketérů v cílení a vyhodnocování? Jak to ovlivní přemýšlení o celém výkonnostním marketingu? Je něco lepšího, než současné reklamní systémy?
Tento podcast podporuje digitální agentura Taste, která zvyšuje návštěvnosti webů, zlepšuje konverzní poměry, baví uživatele sociálních sítí, buduje značky a určuje trendy na trhu. Skrz SEO, PPC, analytiku, sociální sítě, kreativu a UX zlepšuje prostředí digitálního prostoru v Česku i po světě. Na jejich akcích a školeních potkáte špičky marketingové scény. Na www.taste.cz ochutnejte budoucnost digitálního marketingu.
V 53. minutě mluví Ondra o neveřejném výzkumu společnosti Kantar pro Asociaci komunikačních agentur.