
Karel Dytrych: Marketing ve Freelo

O epizodě podcastu
Karel Dytrych je spoluzakladatelem a hlavní tváří Freelo. Sice v rozhovoru říkám, že jejich službu nepoužívám, ale mezitím jsem se stala nadšeným uživatelem a musím říct, že od té doby je pro mne komunikace na projektech výrazně přehlednější. S Karlem jsme si povídali o budování značky a celém marketingu Freela. Jak vznikla námořnická hantýrka v komunikaci? Proč vkládají tolik sil do webinářů zdarma? Jaký je proces správy jejich sociálních sítí?
Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.
Tento podcast podporuje digitální agentura Taste, která zvyšuje návštěvnosti webů, zlepšuje konverzní poměry, baví uživatele sociálních sítí, buduje značky a určuje trendy na trhu. Skrz SEO, PPC, analytiku, sociální sítě, kreativu a UX zlepšuje prostředí digitálního prostoru v Česku i po světě. Na jejich akcích a školeních potkáte špičky marketingové scény. Na www.taste.cz ochutnejte budoucnost digitálního marketingu.