Fotbal je víc než 90 minut, říká šéf strategické komunikace SK Slavia Praha Jakub Splavec
Poslechněte si podcast
24. 5. 2023
17 min
O epizodě podcastu
„Fanouškům chceme dát trochu něco navíc. Aby přišli třeba hodinu nebo dvě před zápasem a mohli si dát něco dobrého k pití a popovídat si. Ve fanzóně mají i nějakou zábavu, ať je to jakákoli věková kategorie,“ popisuje šéf strategické komunikace fotbalového týmu Slavia Praha Jakub Splavec, který byl hostem Interview Martina Kováře na Rádiu ZET.
„Za touto slavistickou filozofií stojí třeba nový provozní ředitel David Šrámek, který je duchovním otcem fanzóny, hlavně jídla a pití,“ doplňuje Splavec. Slavia se ale fanouškům snaží zpříjemnit i samotnou cestu na zápas. „Ve spolupráci s Českými drahami jsme posílili vlaková spojení, daleko víc vlaků teď staví v Edenu,“ dodává Jakub Splavec.
Poslechněte si celé Interview Martina Kováře: