00:00
Představení filmu Otec, premiéry a kontext
00:16
Ukázka: dětský dialog „Kde bol?“
00:37
Jak si téma našlo režisérku; oslovení Budákem a Paštekovou; nalezení formálního klíče
01:45
Výhoda být spoluautorkou scénáře; psaní pro dlouhé záběry
02:46
Vizuální představivost, přizpůsobení lokacím, technické vynálezy kamery
03:37
Subjektivní forma k vyvolání empatie a „vypnutí soudce“
04:48
Odklon od žurnalistického pohledu; otázky místo soudů; křehkost a přijetí
05:46
Film nemá kázat ani uzavírat; chce doznívat v divákovi
06:34
Varování vs. prevence; porucha paměti; systémové pojistky a italský zákon
08:10
Inspirace reálnými kauzami (vč. Nitry), rešerše zármutku a FB skupin; originalita díla
10:02
Jak dostat emoce na place: koučování herců, šetření emocí, koordinace štábu
11:47
Práce s dvouletými herečkami: půlroční sbližování, realita pro dítě, opakované situace
12:59
Feminismus jako rovnost; proč je protagonistou otec; návaznost na Svetlonoc
14:29
Herecká minulost Nvotové a odmítnutí znovu hrát; přínos pro režii
15:27
Benátky: význam pro distribuci, projekce pro ~1500 diváků, standing ovation
17:03
Dokumentaristický přístup v hraném filmu: reaktivní kamera a autenticita
18:39
Umění a politika: proč jsou spojené; obavy o svobodu na Slovensku
20:21
AVF a politizace podpory; osobní strategie nepřipravovat projekty na Slovensku
22:11
Projekt související s Robertem Ficem (bez detailů)
22:25
USA: strach rezidentů, praxe ICE, paralely s počátky komunismu
24:03
Budoucnost v Evropě: koprodukce a veřejné financování vs. korporátní Hollywood
25:10
Hollywoodský „sen“ dnes: sequely/Marvel, indie realita (příklad Anory), osobní postoj