00:42
Metafora Bombardiák a nechuť „přistát“
01:44
Uvedení ukázky písně Na pořád (bez hudby)
02:25
Vnitřní síla hrát, každodenní kytara a drobné historky
03:14
Recepce alba, mladé publikum a „rock’n’roll to má za sebou“
04:11
Zlatá deska, ekonomika prodeje a odmítnutí vlastní revivalové role
05:19
Benátská: předání desky, festivalové publikum a „obětovaný párek a pivo“
06:16
Témata písní a Okno mé lásky – reálné vinohradské okno
07:01
Spolupráce s textaři, vracení textů a cizelace rýmů
07:56
Mladé kapely a texty vs. pro Jandu rovnováha hudba/text
08:26
Zpěv jako sdělení a autenticita prožitků
09:01
„Dřív než se setmí“: obrácení klišé rozchodu a rým „polibek letmí“
10:48
Společenská atmosféra a internetová negativita
11:31
Koncertní podoba Bombardiáka: bombardér, LED stěna, 4–5 novinek v setu
12:48
Reakce publika: novinky vs. osvědčené hity
13:04
Tvorba alba: 2 roky, výběr 12 z 20 dem (A/B/C)
14:39
Nahrávání: živé základy za 2 dny, vrstvení a týmové aranže
15:54
Inspirace vs. dřina, domácí zázemí a „podpora“ rodiny
17:58
Rodina: srazy ~25 lidí, pětiletý Pepík, nová vnučka, dcera č. 3 v USA
19:04
Hlas: foniatrický reflex, změna barvy, odpočinek mlčením
21:01
Prsty, cvičení arpeggií a touha se zlepšovat
21:59
Začátky: housle, první kytara a výhoda průpravy
23:02
Konzervatoř, Montiho čardáš a postavení klasické kytary dnes
24:57
Stavba setlistu: tempo, vrcholy a novinky na úvod
25:43
Flexibilita bez samplů a historka o přeřeknutí v textu
27:21
Reklama