00:08
Představení postavy Octopus a hosta (Krobot)
00:44
Proč Krobot přijal druhou řadu navzdory averzi k detektivkám
01:03
Lehké váhání vs. pocit závazku po úspěšné 1. řadě
01:37
Ukázka ze seriálu a kontext případu (Leo Šmajs)
02:09
Postava „přesycená“ atributy jako herecká výzva
02:52
Autorské herectví: 70 % kladení otázek, riziko repetice
03:23
Opakování v sérii a orientace v otázkách napříč díly
03:36
Vyvíjí se Dítě? Recenze vs. Krobotův nespoilerový postoj
04:38
Batoh jako symbol osudu a samoty, kontinuita na place
05:42
Kamera jako partner, autenticita bez „kudrlinek“
06:54
Inspirace u rolí (Okresní přebor) a vztah k detektivkám
07:23
Meryl Streep a zkoušení „hraní“ v nové hře s Melíškovou
08:24
Pocit bezpečí při natáčení, sehraný štáb a kolegové
09:06
Estetika ponurosti a tajemnost postavy jako motivace
09:43
Náročnost 12h směn, brzké vstávání, učení textů dopředu
10:21
Jan Pachl vymezil mantinely; rozdíly mezi S1 a S2
11:03
Herec–režisér pod vedením režiséra: důvěra a nevměšování
11:46
Proč nekomentovat režii: stabilita týmu a pochybnosti
12:27
Úspěch Octopusu: 1,3 mil. diváků, „plná Letná 1989“ a závazek
13:22
Štíři z února: hraní od loňského dubna, uvolnění bez improvizací
14:17
Mezigenerační dialog v tvorbě: různé citlivosti a priority
15:20
Pedagogika: „odepsaní“ šedesátníci, nedělat „mladýho“, vymezování studentů
16:58
Rok 1996: „poslední vlak“, znovupostavení Dejvického divadla
18:18
Začátky: minimum cca 40 diváků, příchod Trojana, Myšičky a Lavice
18:59
Víra v model autenticity po vzoru Činoherního klubu
19:37
Dočasné stěhování do Galaxy (270 míst), návrat po rekonstrukci
20:31
Soubor umí hrát i pro 500–600 diváků
20:43
Fenomén DD, nadsázka o Cimrmanech, udržitelnost nechá na vedení
21:15
Krobotův ústup z hraní v DD, nostalgie, rád chodí mezi kolegy
21:57
Proč nemá rád děkovačky (rituál klanění)
22:23
Plány mimo DD: ochotnický Spolek 23 v Olomouci
23:21
„Černovír“: kolektivní improvizace, šamanovi utekl kmen; listopadové termíny
24:17
Proč amatérské divadlo: svoboda, výběr 13–14 členů (15–55 let)
25:40
Animovaný film „Rosenthal“: Jan Velcl, Maurfilm, cíl 2028, finance
27:23
Proč nemá rád rozhovory; poděkování moderátorovi
27:52
Rozloučení
28:08
Reklama