Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #2 IMcast: Skutečný marketing

IMcast

IM Sraz

Byznys

#2 IMcast: Skutečný marketing

Obrázek epizody #2 IMcast: Skutečný marketing

Poslechněte si podcast

4. 6. 2021

1 hod 18 min

Druhý díl IM podcastu jsme zaměřili na e-commerce marketing. Konkrétně na ten skutečný marketing. To znamená, jak poučky fungují v praxi, jak se měří kampaně, jaký je rozdíl mezi inhouse marketingovým týmem a agenturou atd.

Pozvali jsme si na to dva hosty a probrali to skutečně z více úhlů. I když musíme říct, že jejich zkušenosti se v mnohém podobaly.

Zástupcem světa e-shopařů byl e-commerce director Nick Ollender z firmy D-sport.cz. Druhou stránku, tu agenturní, reprezentovala Kristýna Szkanderová, zakladatelka We Are Signature a bojovnice za kvalitní obsah.

V rozhovoru uslyšíte

  • 9:00Nickovi tipy, jak si vybrat agenturu
  • 13:00Jaké to je mít inhouse marketingový tým a externí dle Kristýny
  • 23:00Jak vybrat influencera
  • 40:00Zásady kampaně dle Nicka
  • 45:00Tip Kristýny k trendům v onlinu
  • 51:00Nick o Cvičíme s D-sportem
  • 1:01:00We Are Signature a Kovy
  • 1:08:00Jak se D-sport popral se vstupem konkurentů na trh

Popis podcastu

Internet Marketing Srazu již táhne na 10 let a má za sebou přes 73 setkání. V době covidové jsme ho přesunuli na ClubHouse, kde jsme se každé pondělí setkávali na “E-commerce čaji o páté”. A z něj se teď přesouváme do profesionálnější formy, a to do formy podcastu. IMcast má jeden hlavní cíl: Šířit informace z praxe, z praxe tvorby a řízení e-shopů. Chceme jít opravdu do hloubky daného tématu, probrat ho z více úhlů s pečlivě vybranými hosty, ať má přínos pro naši komunitu e-shopařů.