Poslechněte si podcast
4. 6. 2021
1 hod 18 min
Druhý díl IM podcastu jsme zaměřili na e-commerce marketing. Konkrétně na ten skutečný marketing. To znamená, jak poučky fungují v praxi, jak se měří kampaně, jaký je rozdíl mezi inhouse marketingovým týmem a agenturou atd.
Pozvali jsme si na to dva hosty a probrali to skutečně z více úhlů. I když musíme říct, že jejich zkušenosti se v mnohém podobaly.
Zástupcem světa e-shopařů byl e-commerce director Nick Ollender z firmy D-sport.cz. Druhou stránku, tu agenturní, reprezentovala Kristýna Szkanderová, zakladatelka We Are Signature a bojovnice za kvalitní obsah.
V rozhovoru uslyšíte
- 9:00Nickovi tipy, jak si vybrat agenturu
- 13:00Jaké to je mít inhouse marketingový tým a externí dle Kristýny
- 23:00Jak vybrat influencera
- 40:00Zásady kampaně dle Nicka
- 45:00Tip Kristýny k trendům v onlinu
- 51:00Nick o Cvičíme s D-sportem
- 1:01:00We Are Signature a Kovy
- 1:08:00Jak se D-sport popral se vstupem konkurentů na trh