Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Zákazník, kterého je lepší nemít.

Zákazník, kterého je lepší nemít.

Obrázek epizody Zákazník, kterého je lepší nemít.

Poslechněte si podcast

10. 9. 2025

13 min

Hostem 30. dílu " Inspirací k úspěchu " je lektor, konzultant a obchodník Martin Staněk .

Téma tohoto dílu je obchod a podíváme se na něj z pohledu zákazníka.

Dobrý obchodník se svou prací snaží získat co nejvíce zákazníků, přesto Martin říká, že některé zákazníky je lepší nemít...


  • Co musí obchodník umět?
  • Co je podle Martina častá a možná ne úplně známá příčina toho, že obchodník ztratí motivaci?
  • Co musí umět šéf obchodu?
  • Jak poznat problémového zákazníka?
  • Má Martin nějaký tip, na co si dát při obchodním jednání pozor?


To jsou otázky, které Martinovi pokládala Melánie Bulová .

Popis podcastu

Série "Inspirací k úspěchu" vznikla, abychom prostřednictvím zkušeností, úspěchů ale i neúspěchů podpořili, inspirovali a motivovali zejména majitele firem, vedoucí pracovníky a všechny ostatní, které zajímá tématika podnikání, vedení firem, organizace a řízení týmu. Business Success je na trhu v ČR od roku 1996 a od té doby se věnuje tréninkům a vzdělávání v oblasti managementu, obchodu, komunikace i vztahů. Jsme firma praktiků a rádi předáváme naše zkušenosti dál.