
Zákazník, kterého je lepší nemít.

Inspirací k úspěchu
Poslechněte si podcast
Dnes
13 min
Hostem 30. dílu " Inspirací k úspěchu " je lektor, konzultant a obchodník Martin Staněk .
Téma tohoto dílu je obchod a podíváme se na něj z pohledu zákazníka.
Dobrý obchodník se svou prací snaží získat co nejvíce zákazníků, přesto Martin říká, že některé zákazníky je lepší nemít...
- Co musí obchodník umět?
- Co je podle Martina častá a možná ne úplně známá příčina toho, že obchodník ztratí motivaci?
- Co musí umět šéf obchodu?
- Jak poznat problémového zákazníka?
- Má Martin nějaký tip, na co si dát při obchodním jednání pozor?
To jsou otázky, které Martinovi pokládala Melánie Bulová .
Popis podcastu
Série "Inspirací k úspěchu" vznikla, abychom prostřednictvím zkušeností, úspěchů ale i neúspěchů podpořili, inspirovali a motivovali zejména majitele firem, vedoucí pracovníky a všechny ostatní, které zajímá tématika podnikání, vedení firem, organizace a řízení týmu.
Business Success je na trhu v ČR od roku 1996 a od té doby se věnuje tréninkům a vzdělávání v oblasti managementu, obchodu, komunikace i vztahů. Jsme firma praktiků a rádi předáváme naše zkušenosti dál.