
Budování vztahů jako klíč k obchodu?

Inspirací k úspěchu
Poslechněte si podcast
Včera
16 min
Hostem 32. dílu " Inspirací k úspěchu " je obchodnice a konzultantka Sabina Ondráčková .
Obchod je jeden ze základů fungující firmy. Jedna věc je zákazníka získat a druhá věc je vytvořit s ním vztah, který je dlouhodobý.
To je téma tohoto dílu.
Co je podle Sabiny základ, co by měl dělat nebo umět obchodník, když chce budovat dlouhodobé vztahy sezákazníky?
Dá se vybudovat vztah i s někým, kde ty sympatie na začátku tolik nejsou? A jak na to?
Pozice obchodníka je stále někdy vnímaná negativně, každopádně obchodník by měl být pro klienta partner. Co jsou předpoklady pro to, aby to tak bylo?
Měl by obchodník prodat vždy to, co klient chce, i když obchodník vidí, že zákazník potřebuje něco jiného? Jak to vidí Sabina?
Musí mít obchodník rád lidi, aby dokázal budovat vztahy? Dá se to dělat “technicky” to budování vztahu nebo to nefunguje?
To jsou otázky, které Sabině pokládala Melánie Bulová .