
#27 Filozofie baťovské reklamy

O epizodě podcastu
„Můžeš prodávat zlaté hodinky za deset korun, ale když o tom nikomu neřekneš, je to k ničemu.“ To byla slova Tomáše Bati o významu reklamy. Baťovská reklama se řídila striktními pravidly, jejichž základem bylo přesvědčení, že reklama musí být více než pouhá informace o výrobku a ceně. Reklama musí vzbuzovat emoce a být zákazníkovi milá.
Jaké byly principy baťovské reklamy se dozvíte v novém díle podcastu Inspirace Baťa.
„Můžeš prodávat zlaté hodinky za deset korun, ale když o tom nikomu neřekneš, je to k ničemu.“ To byla slova Tomáše Bati o významu reklamy. Baťovská reklama se řídila striktními pravidly, jejichž základem bylo přesvědčení, že reklama musí být více než pouhá informace o výrobku a ceně. Reklama musí vzbuzovat emoce a být zákazníkovi milá.
Jaké byly principy baťovské reklamy se dozvíte v novém díle podcastu Inspirace Baťa.
Popis podcastu
Inspirace Baťa. Tak se jmenuje podcastový pořad Nadace Tomáše Bati, ve kterém jsou široké veřejnosti představovány jednotlivé části filozofie Baťa i Systému řízení Baťa, a to s návodem, jak se od velikána, kterým Tomáš Baťa jednoznačně byl, můžeme inspirovat v současné době. Baťa nejsou jenom boty, Baťa je životní styl. Jestli máte odvahu začít budovat nejprve sebe, jste tady správně.