
#189 O vkusu, světle a barvách. Návod na baťovský marketing

Nadace Tomáše Bati letos znovu vydala knihu Viléma Veselého s názvem O vkusu, světle a barvách , jejíž první vydání spatřilo světlo světa již v roce 1939. Jedná se o jedinečnou publikaci, která pravděpodobně nikdy nebyla publikována veřejně, ale sloužila pouze pro interní potřebu firmy Baťa.
Kniha se věnuje estetickému vnímání světla, barev i vkusu a odráží smysl pro detail a cit pro krásu, který byl pro baťovskou tradici charakteristický. Zároveň přináší rady propagačního oddělení, jak vytvářet vkusný vizuální obsah určený zákazníkům.
Více nejenom o knize se dozvíte v dalším díle podcastu Inspirace Baťa.
Popis podcastu
Inspirace Baťa. Tak se jmenuje podcastový pořad Nadace Tomáše Bati, ve kterém jsou široké veřejnosti představovány jednotlivé části filozofie Baťa i Systému řízení Baťa, a to s návodem, jak se od velikána, kterým Tomáš Baťa jednoznačně byl, můžeme inspirovat v současné době. Baťa nejsou jenom boty, Baťa je životní styl. Jestli máte odvahu začít budovat nejprve sebe, jste tady správně.