00:00
Komplex prací kolem hlavní dráhy (Juliett, Charlie, Lima, Tango, odvodnění, kabeláž)
01:26
Plán další 4,5měsíční uzávěry a obdobný rozsah prací příští rok
01:54
Paralelní dráha: historie záměru, územní rozhodnutí a harmonogram k r. 2035
02:54
Přínosy paralelní dráhy: bezpečnost, ukončení vedlejší dráhy, noční klid a vazba na terminály
03:57
Provozní a bezpečnostní incidenty: výtržníci na palubě, motorkář na staveništi
05:19
Policejní AI kamery vs. letištní systém; pohled Kučery na smysl AI pro dohled
09:09
CT rentgeny v Terminálu 2: komfort, vyšší detekce, cena a rozšiřování
12:31
Proč CT zatím nepůjdou na Terminál 1; rozdílné uspořádání a provoz
12:56
Konec limitu 100 ml? Recertifikace algoritmů, cíl až 2 litry a pítka jako mezikrok
15:22
Letošní špička: opatření zabránila frontám; meziročně o třetinu méně zpoždění
17:52
Samoodbavení: čtyřnásobek zavazadel, 13+ dopravců, připojování easyJet a MRS
19:23
Výhled počtů cestujících: 18 mil. letos zřejmě ne, cíl překonat rekord 2019
20:14
Vnější faktory poptávky: Blízký východ, politika USA, nižší obsazenost
21:21
Dílčí kapacitní projekty a příprava velké modernizace Terminálu 2
22:37
EIA limit 21,2 mil. vs. dnešní realita letadel; potřeba revize limitu
24:16
Železniční spojení: podzemní stanice u T2 kolem 2030, další etapa přes Kladno
25:13
Airport City: koncept, funkce a možnost národního fotbalového stadionu
27:34
Změna zákona o letišti umožňující rozvoj neleteckých ploch
28:40
Podzemní železniční stanice, smyčka a technologická koordinace
29:37
Konkurenceschopnost: chybějící hub dopravce vs. důraz na služby a ACI ASQ
32:35
Bázovaný dopravce: nákladnost dálkových linek, probíhající jednání bez detailů