00:00
Pověst Jaromíra Nohavici a premiéra dokumentu Jarek v Lucerně; přivítání
00:39
Obdiv vs. neláska publika a nutnost vnitřní rovnováhy
01:41
„Megafon“ sociálních sítí a proč je víc slyšet nenávist
02:54
Křiklouni zkreslují obraz diskuse; vnímaný počet vs. hlasitost
03:22
Umíme v Česku chválit? Nohavica: veřejné pochvaly se stydíme vyslovit
04:13
Jak vzniká píseň: noční psaní, „spánkový test“, role manželky, koš na slepé uličky
06:09
Dozrávání písní a multijazyčné provedení „Minulost“ (SK–UA–RU–PL–CZ); 11 jazykových verzí
08:49
Písničkář jako vypravěč; jak pozná přijetí – návraty publika
11:05
Reakce na ruštinu/ukrajinštinu a obrana „slovanského kotlíku“
12:43
Natáčení dokumentu jako „lázeň“: návraty na místa dětství (Karlovice, Poruba)
14:55
Karviná a vyšetřovna StB: pocity z návratů v 90. letech vs. při natáčení
16:21
StB: chodil na předvolání, ne „dobrovolně“; „kdybych byl tím, za koho mě mají…“
20:50
Únava z nekonečných dotazů na jedno období; dnešní paralely skrytého dohledu
21:52
„Nepoučitelný člověk“ a opakování dějin; česká kotlina pořád stejná
23:34
Jiná doba? Setkávání se vzory skrze díla (Vysockij, zpěvníky z celého světa)
25:12
Táta a máma v něm: muzikantské dědictví vs. valašská umanutost
27:00
Vnitřní rozhodování: „srdce vs. hlava“ a metoda dvou sloupců
28:26
Puškinova medaile: rozhodnutí během ~10 minut; k hypotetickému „znovu“ se nevrací
29:22
Analogii s Cohenem a Biden/Trump: cena za práci vs. „fotka s prezidentem“
31:02
Morální výtka k Putinovi; obhajoba: písně spojují, Okudžava; zákaz 1986 a „metro“
33:00
Slovanství v tvorbě dnes; proč v něm vytrvává
34:40
Benefice pro ukrajinské maminky v Bělé u Ostravy; potřeba neválčit
35:36
Vzpomínky na školu a konec prázdnin: Karlovice, bez stresu, dobré známky
37:14
Co dělá píseň nesmrtelnou: „košík“ paměti a síla společného zpěvu
40:24
Poděkování a rozloučení