
Jiří Kastner: Růst značky má být spojen s růstem Vaší osobnosti, přifukování marketingem nefunguje.

Dvě slova, které rozhodují o životě, úspěchu i osobním brandu.
🟢 🔴 👉 Máte raději #skoro nebo #příliš ?
Často je slyšet "argument" : že "Čeho je moc, toho je příliš!"
Za mne typická hláška "vybržděných", která má pomáhat nás všechny pěkně držet v průměrném stádečku.
Kdo z Vás má obavy, že bude příliš zdravý, příliš šťastný, příliš zamilovaný?
Lidé se často bojí, když je něčeho příliš a říkávají:
"Chtěla bych trenéra, ale né přiliš namakanýho!"
"Chtěl bych mentora, ale né přiliš úspěšného!"
"Chtěli bychom kvalititní lidi do firmy, ale né přiliš překvalifikované!"
Slovo "PŘÍLIŠ" mám rád a naopak mi nesedí "SKORO"
"Skoro jsem to dodělal!"
"Skoro jsme splnili plán!"
"Skoro jsem tam došel!"
I slova, která používáte a za kterými jdete, jsou součástí Vaší značky, tvoří Váš brand a třeba i #charisma, o kterém jsme si s Petr Schwank v jeho podcastu #Budujznačku také povídali.
Popis podcastu
Být CEO není procházka růžovým sadem. Když už vylezete nahoru, tak tam pěkně fouká. I proto je tady podcast #IAMCEO Jiřího Kastnera, který manažerům a manažerkám pomáhá nejen jak se stát kvalitním CEO, ale i jak náročné situace na vrcholu zvládat.