
Řízení personálních nákladů - krok za krokem

Personální náklady a rozpočty tzv. HR nákladů je moje oblíbené téma.
Ano, já vím. Nuda.
Pro někoho to může znamenat boj s excelem.
Dneska, v moderních firmách, jsou na to přípravu rozpočtu nebo na lepší práci právě s různými náklady, k dispozici rozmanité aplikace nebo SW, které výrazně usnadňují a urychlují práci. Ale stále není raritní ani ten boj s excelem. I ve velkých a úspěšných firmách.
A dokonce jsem viděla, jak nějaká slečna se pokoušela pracovat s náklady ve Wordu.
Tak to si dovolím nedoporučit.
Nicméně, pokud si nejste jisti, co si pod tímto "sexy" názvem představit a rádi byste se dozvěděli více, jste srdečně zváni k poslechu mé další epizody, která vám téma vysvětlí.
A jako tradičně, pokud to nepomáhá - já vím, téma je to náročné, a i když jsem se rozjela a mluvím "8" minut, tak asi těch 5 let VŠ a 20 let praxe (plus) se tam prostě vtěsnat nedá....
☎️ Pokud nevíte, co s tím, nerozumíte tomu, tak se nestyďte a zavolejte. Kontakty na hrinterim.cz a budu se těšit.
Snad až doba opět dovolí, zorganizuji opět můj velmi úspěšný seminář s názvem HR Budget . Informace o obsahu semináře na hrinterim.cz a na sociálních sítích.
#hrinterim #personalninaklady #hrbudget #mentoring #lidskezdroje #podcast #podnikani #naklady #sme #startup #personalniporadenstvi #praha