
#2 - Maslowova Pyramida & EP

Tento HR Quick Win je zaměřen na základy zaměstnaneckého brandingu ve srovnání s Maslowovou pyramidou, kde je třeba vytvořit základy před budováním horních vrstev. V kontextu HR to znamená zaměřit se na základní aspekty, jako je spravedlivá mzda, bezpečné a moderní pracovní prostředí a přiměřené pracovní tempo. Ctirad Nedbálek, Vice President Human Resources ve společnosti Albert Czechia se dělí o své zkušenosti se startem na základně pyramidy a postupným zlepšováním těchto oblastí. Nejnáročnější bylo řešení odměňování, které vyžadovalo několikaleté úsilí. Jakmile je základna nastavena, je možné postoupit do vyšších úrovní budování silné zaměstnanecké značky.Hlavní partner: Recruitment ClubMediální partneři: HR NEWS, NEWSTREAMOborový partner: Svaz personalistůProdukce: Síť pracovních portálů dream.jobs - www.dream.jobs, www.pravda.sk, www.tipcars.com, www.hrnews.cz, www.abravito.cz, www.startupdisrupt.com, www.svazpersonalistu.cz, www.starjob.cz, www.newstream.cz
Popis podcastu
V 5 minutách HR profesionálové sdílí své know-how na vybrané minitéma v recruitmentu a HR.
Určeno pro všechny náboráře, HR a manažery.
Hlavní partner: Recruitment Club
Mediální partneři: HR NEWS, NEWSTREAM
Oborový partner: Svaz personalistů
Produkce: Síť pracovních portálů dream.jobs - www.dream.jobs, www.pravda.sk, www.tipcars.com, www.hrnews.cz, www.abravito.cz, www.startupdisrupt.com, www.svazpersonalistu.cz