Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody HOTCAST – Jiří Havlíček o budoucnosti zákaznické péče

HOTCAST – Jiří Havlíček o budoucnosti zákaznické péče

Obrázek epizody HOTCAST – Jiří Havlíček o budoucnosti zákaznické péče

Poslechněte si podcast

27. 7. 2022

39 min

O epizodě podcastu

Rozhovor s CTO (Chief Technology Officer) společnosti Daktela, která je lídrem na trhu řešení zákaznické péče. Daktelu mnozí pamatují jako firmu, která se zapojila do iniciativy COVID19CZ a pomohla řešit pandemii postavením technologického řešení, které se stalo základem Chytré karantény.

V rozhovoru se dotkneme nejen toho samotné role CTO a řízení IT týmu, tak aktuálních trendů v oblasti zákaznické péče, podpory, využití nových technologií a expanze Daktely nejen z pohledu samotného produktu, ale také nových trhů a oblastí, kterými se zabývá.

Pokud chcete zjistit, jaké jsou trendy v oblasti zákaznické péče, jak to vypadá s využitím chatbotů, voicebotů a technologií jako NLP (natural language processing), tento rozhovor je pro vás jako dělaný. Vlastně by se mělo jednat o povinnou četbu (resp. poslech) pro všechny manažery a lídry, kteří vnímají kvalitní zákaznickou péči jako základ úspěchu moderních firem a hledají cestu, jak tuto podporu zefektivnit a posunout na novou úroveň.

Rozhovor s CTO (Chief Technology Officer) společnosti Daktela, která je lídrem na trhu řešení zákaznické péče. Daktelu mnozí pamatují jako firmu, která se zapojila do iniciativy COVID19CZ a pomohla řešit pandemii postavením technologického řešení, které se stalo základem Chytré karantény. V rozhovoru se dotkneme nejen toho samotné role CTO a řízení IT týmu, tak aktuálních trendů v oblasti zákaznické péče, podpory, využití nových technologií a expanze Daktely nejen z pohledu samotného produktu, ale také nových trhů a oblastí, kterými se zabývá.Pokud chcete zjistit, jaké jsou trendy v oblasti zákaznické péče, jak to vypadá s využitím chatbotů, voicebotů a technologií jako NLP (natural language processing), tento rozhovor je pro vás jako dělaný. Vlastně by se mělo jednat o povinnou četbu (resp. poslech) pro všechny manažery a lídry, kteří vnímají kvalitní zákaznickou péči jako základ úspěchu moderních firem a hledají cestu, jak tuto podporu zefektivnit a posunout na novou úroveň.

Popis podcastu

Podcast, který vás provede světem umělé inteligence a jejího využití pro efektivnější a smysluplnější život. Moderátor Filip Dřímalka, přední odborník na technologické trendy a autor stejnojmenné knihy, v každém díle přináší praktické tipy a inspiraci, jak s pomocí AI:

  • Zvládnout více práce za kratší dobu
  • Identifikovat a využít nové příležitosti v měnícím se světě
  • Automatizovat rutinní úkoly a věnovat se tomu, co vás skutečně baví
  • Orientovat se v záplavě nových AI nástrojů a vybrat ty nejužitečnější
  • Nastavit si práci a život podle vlastních pravidel

Ať už jste technologický nadšenec nebo teprve objevujete možnosti AI, tento podcast vám ukáže cestu k "nepráci" - práci, která baví, dává smysl, a díky AI ji zvládnete efektivněji než kdykoli předtím.

Přihlaste se k odběru a získejte pravidelnou dávku inspirace pro budoucnost.