
HOTCAST – Jiří Havlíček o budoucnosti zákaznické péče

O epizodě podcastu
Rozhovor s CTO (Chief Technology Officer) společnosti Daktela, která je lídrem na trhu řešení zákaznické péče. Daktelu mnozí pamatují jako firmu, která se zapojila do iniciativy COVID19CZ a pomohla řešit pandemii postavením technologického řešení, které se stalo základem Chytré karantény.
V rozhovoru se dotkneme nejen toho samotné role CTO a řízení IT týmu, tak aktuálních trendů v oblasti zákaznické péče, podpory, využití nových technologií a expanze Daktely nejen z pohledu samotného produktu, ale také nových trhů a oblastí, kterými se zabývá.
Pokud chcete zjistit, jaké jsou trendy v oblasti zákaznické péče, jak to vypadá s využitím chatbotů, voicebotů a technologií jako NLP (natural language processing), tento rozhovor je pro vás jako dělaný. Vlastně by se mělo jednat o povinnou četbu (resp. poslech) pro všechny manažery a lídry, kteří vnímají kvalitní zákaznickou péči jako základ úspěchu moderních firem a hledají cestu, jak tuto podporu zefektivnit a posunout na novou úroveň.
Popis podcastu
Podcast, který vás provede světem umělé inteligence a jejího využití pro efektivnější a smysluplnější život. Moderátor Filip Dřímalka, přední odborník na technologické trendy a autor stejnojmenné knihy, v každém díle přináší praktické tipy a inspiraci, jak s pomocí AI:
- Zvládnout více práce za kratší dobu
- Identifikovat a využít nové příležitosti v měnícím se světě
- Automatizovat rutinní úkoly a věnovat se tomu, co vás skutečně baví
- Orientovat se v záplavě nových AI nástrojů a vybrat ty nejužitečnější
- Nastavit si práci a život podle vlastních pravidel
Ať už jste technologický nadšenec nebo teprve objevujete možnosti AI, tento podcast vám ukáže cestu k "nepráci" - práci, která baví, dává smysl, a díky AI ji zvládnete efektivněji než kdykoli předtím.
Přihlaste se k odběru a získejte pravidelnou dávku inspirace pro budoucnost.