00:00
Synopse korejské papírové satiry
00:53
Pozdrav a otázka na konkurenci
01:41
Nový korejský film a očekávání
02:53
Festivaly, ceny a potlesk v Benátkách
03:56
Benátky vs. Toronto, kdo chodí na festivaly
04:32
Proč je film v Koreji mainstream
05:24
Jak stát vychoval korejské publikum
06:22
Dánsko, Trier a rozdílné domácí publikum
06:58
Americká kniha, film Sekera a adaptace
08:41
Korejské reálie: AI, roboti, kapitalismus
09:33
Parazit, The Office a žánrový mix
10:18
Proč by Čech takovou komedii nenatočil
11:12
Korea: diktatura, kapitalismus a třídy
12:05
Má Korea prostě lepší vkus?
12:28
Šíře korejské žánrové produkce
13:12
České paralely: Worall, Gympl, Vejška, Džob
13:42
Hvězda Byung Hun Lee a jeho role
15:30
Plastiky, bělost a rozdělená Korea
18:31
Motiv Severu v korejských filmech
19:07
Papírenský průmysl jako obsese
20:13
Americké psycho a apoteóza papíru
20:48
Co může středoevropany na filmu rušit
22:00
Přímočará mechanická komedie o vraždění
23:33
Zoufalství, výjimečnost a lidská krutost
24:53
Krev, motorovka a ženská emancipace
26:34
Posluchači papíru a papíroví nerdi
27:15
Park Chan-wook: úvod a trilogie pomsty
29:29
Oldboy, manýrismus a styl vyprávění
31:05
Režisér bolesti, trauma a Hitchcock
32:33
Komorná, Podezřelá a srovnání s Fincherem
34:22
Jaký je film Není jiná možnost
35:11
Oldboy, Parazit a generační šok
36:03
Zoufalství větší než to moje
36:55
Reakce posluchaček na muzikály
38:01
Povrchnost žánrů a jejich místo
39:27
Pochvala Saši a nablblé komedie
40:32
Nový film Evy Toulové a očekávání
41:33
Poděkování, pozvánky a podpora podcastu