
Rozvoji železnice pomohl až Ferdinand, císař František se „novotám“ bránil

Poslechněte si podcast
6. 2. 2021
25 min
O epizodě podcastu
Často si na ně stěžujeme, vadí nám, že nejsou rychlejší, spolehlivější, dochvilnější, prostě lepší. Vlaky přitom před vypuknutím koronavirové pandemie přepravovaly rekordní počty lidí. Málokdo si uvědomuje, že naše země má jednu z nejhustších sítí železnic na světě. A skoro všechny tratě se postavily už za Rakouska-Uherska.
Účinkují: historik Milan Hlavačka, ředitel Železničního muzea Michal Novotný
Připravil: Vít Pohanka
Často si na ně stěžujeme, vadí nám, že nejsou rychlejší, spolehlivější, dochvilnější, prostě lepší. Vlaky přitom před vypuknutím koronavirové pandemie přepravovaly rekordní počty lidí. Málokdo si uvědomuje, že naše země má jednu z nejhustších sítí železnic na světě. A skoro všechny tratě se postavily už za Rakouska-Uherska.
Všechny díly podcastu Historie Plus můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas proAndroidaiOSnebo na webumujRozhlas.cz.
Všechny díly podcastu Historie Plus můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas proAndroidaiOSnebo na webumujRozhlas.cz.