Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vojtěch Prokeš (Cofounder Behavio Labs) – 85 % kampaní nedostane víc než 2 vteřiny pozornosti

Vojtěch Prokeš (Cofounder Behavio Labs) – 85 % kampaní nedostane víc než 2 vteřiny pozornosti

Obrázek epizody Vojtěch Prokeš (Cofounder Behavio Labs) – 85 % kampaní nedostane víc než 2 vteřiny pozornosti

Poslechněte si podcast

6. 8. 2025

1 hod 2 min

O epizodě podcastu

🎙️ V téhle epizodě jsem si povídal s Vojtou Prokešem, spoluzakladatelem firmy Behavio, která měří to, co si značky přejí nejvíc: zapsat se do podvědomí zákazníků.

Vojta mě vtáhl do fascinujícího světa salience - metriky, která ukazuje, jak často si lidé spontánně vzpomenou na vaši značku ve chvíli, kdy skutečně nakupují. A to je nakonec to jediné, co rozhoduje.

Dozvíte se, proč většina nákupních rozhodnutí vzniká podvědomě, proč se lovebrandy přeceňují a proč je důležitější být „na očích“ než být milován. Vysvětlíme, proč nestačí mít logo, ale je potřeba mít silné symboly, třeba jako má Alza nebo Datart.

Řeč přišla i na to, jak Behavio testuje kampaně pomocí tzv. „AI lidí“ a proč je televize i dnes extrémně silný nástroj pro budování značky. Vojta také popsal rozdíly mezi marketingem pro malé a velké značky, a proč každá fáze vyžaduje jinou taktiku.

Pokud vás zajímá, proč některé značky vyčnívají, proč „rychlá volba“ vyhrává nad „racionálním rozhodnutím“ a jak se z behaviorální vědy stává konkurenční výhoda,  tenhle díl vás bude bavit.

Vojtěch Prokeš: https://www.linkedin.com/in/vojtech-prokes/?originalSubdomain=cz

Instagram: https://www.instagram.com/podcast_tomasebravermana/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61561472453478

TikTok: https://www.tiktok.com/@podcast.tome.brav?_t=8plnAP8jtom&_r=1

X: https://x.com/tomas_braverman?mx=2

🎙️ V téhle epizodě jsem si povídal s Vojtou Prokešem, spoluzakladatelem firmy Behavio Labs, která měří to, co si značky přejí nejvíc: zapsat se do podvědomí zákazníků.

Vojta mě vtáhl do fascinujícího světa salience - metriky, která ukazuje, jak často si lidé spontánně vzpomenou na vaši značku ve chvíli, kdy skutečně nakupují. A to je nakonec to jediné, co rozhoduje.

Dozvíte se, proč většina nákupních rozhodnutí vzniká podvědomě, proč se lovebrandy přeceňují a proč je důležitější být „na očích“ než být milován. Vysvětlíme, proč nestačí mít logo, ale je potřeba mít silné symboly, třeba jako má Alza nebo Datart.

Řeč přišla i na to, jak Behavio Labs testuje kampaně pomocí tzv. „AI lidí“ a proč je televize i dnes extrémně silný nástroj pro budování značky. Vojta také popsal rozdíly mezi marketingem pro malé a velké značky, a proč každá fáze vyžaduje jinou taktiku.

Pokud vás zajímá, proč některé značky vyčnívají, proč „rychlá volba“ vyhrává nad „racionálním rozhodnutím“ a jak se z behaviorální vědy stává konkurenční výhoda,  tenhle díl vás bude bavit.

Vojtěch Prokeš: https://www.linkedin.com/in/vojtech-prokes/?originalSubdomain=cz

Instagram: https://www.instagram.com/podcast_tomasebravermana/

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61561472453478

TikTok: https://www.tiktok.com/@podcast.tome.brav?_t=8plnAP8jtom&_r=1

X: https://x.com/tomas_braverman?mx=2

Popis podcastu

Hvězdní hosté, jedinečné know-how a unikátní neformální rozhovory s velkým přesahem za hranice e-commerce světa u Tomáše Bravermana. Přinášíme podcast, který je plný inspirace nejen ze světa byznysu, e-commerce a online marketingu. Poslechněte si názory, vize a zkušenosti mnoha zajímavých hostů jak z Čech, tak ze zahraničí.