
Romana Trusinová (Head of User Research, Heureka Group) - Službu musíte stavět na reálných datech a ne na předpokladech.

O epizodě podcastu
Romča Trusinová nastoupila do Heureky na pozici šéfky uživatelského výzkumu před čtyřmi lety. Ale už před tím se tomuto tématu léta věnovala, ať už v Seznamu, Monetě, na vlastní noze nebo v akademické sféře. S Romčou jsem si povídal o hlavně o dvou tématech. Prvním byl samotný uživatelský výzkum: jak má vypadat, co obvykle obsahuje, jaké jsou možnosti jeho zapojení ve firmách apod. Druhým tématem bylo vytváření propozice Heureky, kterou jsme dělali asi před rokem. Pěkné dopodrobna jsme odhalili, jak vznikala i jak přesně zní. V milém povídání jsme nezapomněli ale ani na projekt Romči Ověřeno rodiči a dostalo se i na diskuzi o tom, jestli na Vánoce kapr nebo řízek a salát se salámem nebo bez.
Popis podcastu
Hvězdní hosté, jedinečné know-how a unikátní neformální rozhovory s velkým přesahem za hranice e-commerce světa u Tomáše Bravermana. Přinášíme podcast, který je plný inspirace nejen ze světa byznysu, e-commerce a online marketingu. Poslechněte si názory, vize a zkušenosti mnoha zajímavých hostů jak z Čech, tak ze zahraničí.