
Adam Kolesa (CEO, Foodora) – Perspektivní budoucnost vidím v rozšiřování sortimentu a služeb

O epizodě podcastu
Dáme jídlo? Dáme, ale od května už jedině přes aplikaci Foodora. Největší česká doručovací platforma se nově přebarvila na růžovo, změnila logo a před několika měsíci také svého šéfa. Koncem loňského roku se jím stal Adam Kolesa, který působil sedm let v investiční skupině Rockaway a z toho poslední čtyři roky vedl službu Mall Pay (dnes Skip Pay). Proto se hned na začátku našeho podcastu zaměříme na platby. Věděli jste, že jsme jediná země v Evropě v rámci Delivery Hero, která používá platbu na dobírku? Adam nám také vysvětlí princip odložené platby a prozradí, kdo byl jejím celosvětovým průkopníkem. Druhá polovina rozhovoru už patří fungování Dáme jídlo a rebrandingu na současnou značku Foodora. Ta má nyní za cíl zlepšit logistiku a prohlubovat vztahy se zákazníky. Do budoucna je pro Adama zajímavou vizí obohatit sortiment např. o rozvoz léků, rezervaci masáží a další služby.
Popis podcastu
Hvězdní hosté, jedinečné know-how a unikátní neformální rozhovory s velkým přesahem za hranice e-commerce světa u Tomáše Bravermana. Přinášíme podcast, který je plný inspirace nejen ze světa byznysu, e-commerce a online marketingu. Poslechněte si názory, vize a zkušenosti mnoha zajímavých hostů jak z Čech, tak ze zahraničí.