
JIRKA PELC: Děláme hry, ale naši klienti to nesmí vědět!

Poslechněte si podcast
Dnes
1 hod 4 min
Jak dělat hry pro firmy?V čem se liší B2B vývoj od klasického gamedevu?Je herní engine Unity navždy ztracen?Do této epizody jsem si pozval Jirku Pelce. Jirka učí na vývoj her Matfyzu a v Quanti pracuje na B2B vývoji skoro-her pro firmy. Probrali jsme, v čem se B2B vývoj liší od klasického gamedevu, jak je na tom Unity v porovnání s konkurencí a došlo i na historky z vývoje.Připoj se na discord a zapoj se do debaty:https://discord.gg/jUwpsTDWbYMáš radši podcastové aplikace? Herního Mechanika najdeš i na Spotify a Apple Podcasts!Herního Mechanika můžeš sledovat na - TikToku https://www.tiktok.com/@hernimechanik/- Facebooku https://www.facebook.com/hernimechanik/- Instagramu https://www.instagram.com/hernimechanik/