Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 34: LUKÁŠ HRTOŇ: Pobavíme se, jak to Ferrari můžeš začít co nejdříve splácet, Brand je pocit

34: LUKÁŠ HRTOŇ: Pobavíme se, jak to Ferrari můžeš začít co nejdříve splácet, Brand je pocit

Obrázek epizody 34: LUKÁŠ HRTOŇ: Pobavíme se, jak to Ferrari můžeš začít co nejdříve splácet, Brand je pocit

Poslechněte si podcast

4. 2. 2023

1 hod 51 min

LUKÁŠ HRTOŇ - Brand & marketing specialist Lukáš se specializuje na tvorbu brandu/značky a brandových konceptů, které vychází z tzv. archetypů. Další specializací je lektoring - profesní i osobnostní rozvoj, spirituální leadership, HR, HR marketing, brand structure, copywrite. Lukáš má za sebou spolupráce a reference značek jako jsou UGO, KOFOLA, MARLENKA, TESLA, GÓKANÁ, NADAČNÍ FOND PRAVDA O VODĚ, a mnoho dalších. Lukáš se více než 15 let prakticky věnuje meditačním technikám a technikám mentální koncentrace a je taky expert na sny a snovou komunikaci. 👉 NAKOUKLI JSME DO 5 ZAJÍMAVÝCH OBLASTÍ: 1. KOMUNIKACE ZNAČKY, ARCHETYPY 2. FIREMNÍ KULTURA A KMENY 3. SPIRITUÁLNÍ LEADER SHIP 4. MEDITACE – privátní, firemní 5. SNY – jejich interpretace a využití v běžném životě Více v rozhovoru...

Popis podcastu

Jan Měšťánek Podnikáte, s podnikáním začínáte nebo jste již zkušený byznys matador? Vedete sami sebe, malou firmu, velkou firmu, menší tým kolegů a nebo rozsáhlou strukturu? Hledáte balanc mezi úspěšným podnikáním, výkonem, osobním životem, zdravím, duchovním životem, zábavou, rodinou? V tomto podcastu najdete krátké, stručné, ihned uchopitelné obchodní tipy, triky, hacky, ostřílené praxí, z širokého spektra procesů podnikání, řízení firem, týmů, sebe sama, výkonu, rovnováhy a mnohé další… zkrátka vše, co s podnikáním úzce či vzdáleně souvisí a může pomoci krok po kroku jako puzzle posouvat byznys k vysněnému obrazu. Cílem podcastu je především inspirovat praktickými zkušenostmi, nikoliv dogmaticky předkládat zaručené teorie a rady.