Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 28: Jak získávat doporučení na zákazníky ve finančním poradenství?

28: Jak získávat doporučení na zákazníky ve finančním poradenství?

Obrázek epizody 28: Jak získávat doporučení na zákazníky ve finančním poradenství?

Poslechněte si podcast

19. 5. 2022

18 min

Jednou z nejefektivnějších a nejpřirozenějších forem reklamy pro finanční poradce, která je navíc zdarma, je doporučení přímo od klienta/zákazníka – samozřejmě to dává smysl pouze za předpokladu, že FP odvádí skvělou práci! Je tu ale jedno malé "ALE" Je potřeba si o takové doporučení říct, klientům tzv. napovědět. Není to proto, že by zákazník nechtěl poradce doporučit, ale v drtivé většině případů ho to nenapadne. Zákazníka totiž nenapadne, že by to mohla být pro FP tak zajímavá přidaná hodnota. V dnešním díle - viděno optikou mých zkušeností - se dozvíte: 👉 Proč je doporučení v běžném životě přirozená věc? 👉 Proč finanční poradci většinou neumí doporučení efektivně využívat? 👉 Návod, jak na doporučení? Přeji příjemný poslech😉

Popis podcastu

Jan Měšťánek Podnikáte, s podnikáním začínáte nebo jste již zkušený byznys matador? Vedete sami sebe, malou firmu, velkou firmu, menší tým kolegů a nebo rozsáhlou strukturu? Hledáte balanc mezi úspěšným podnikáním, výkonem, osobním životem, zdravím, duchovním životem, zábavou, rodinou? V tomto podcastu najdete krátké, stručné, ihned uchopitelné obchodní tipy, triky, hacky, ostřílené praxí, z širokého spektra procesů podnikání, řízení firem, týmů, sebe sama, výkonu, rovnováhy a mnohé další… zkrátka vše, co s podnikáním úzce či vzdáleně souvisí a může pomoci krok po kroku jako puzzle posouvat byznys k vysněnému obrazu. Cílem podcastu je především inspirovat praktickými zkušenostmi, nikoliv dogmaticky předkládat zaručené teorie a rady.