
Nesnažte se lhát o tom, že je vaše firma zelená. Dříve nebo později se na to přijde, říká PR specialistka

Chovat se udržitelně, starat se o planetu, neplýtvat. Taková hesla si v posledních letech přisvojila nejedna firma. Jenže jak poznat, že podnik opravdu vyrábí ekologicky a nejde pouze o další marketingový trik? Tereza Beránková s Martinem Ehlem se tentokrát zaměřili na takzvaný greenwashing, tedy natírání zboží nebo služeb na zeleno. Podle marketingové expertky Jany Lutonské z PR agentury Bison & Rose je třeba klienty naučit, že se není dobré dělat se zelenějšími, než doopravdy jsou.
Popis podcastu
Jak se Česku daří přecházet na zelenou? Investice, nové technologie, ale taky nové regulace – Grean Deal nemine ani tuzemský svět byznysu. Martin Ehl a Tereza Beránková vás provedou nejen nutnými změnami a povinnostmi, ale ukáží taky příklady firem, které šly zelené ekonomice samy vstříc a už teď si na trhu zajistily značnou výhodu.