Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Kdy je čas posunout svůj brand: O značce Místona s Petrem Štěpánkem, díl 1

Grafikasana

Jitka Hrůzová

Vzdělání

Kdy je čas posunout svůj brand: O značce Místona s Petrem Štěpánkem, díl 1

Obrázek epizody Kdy je čas posunout svůj brand: O značce Místona s Petrem Štěpánkem, díl 1

Grafikasana

Poslechněte si podcast

Dnes

1 hod 11 min

V tomto díle podcastu si povídám s Petrem Štěpánkem – producentem, ambasadorem Napoleona Hilla v Česku a zakladatelem značky Myšlením k bohatství, stejně jako nové navazující značky Místona.

Mluvíme o tom, kdy poznat, že je čas svůj projekt posunout a „upbrandovat“ – tedy dát mu novou, silnější identitu.

Proč by měl klient vůbec do brandingu jít? K čemu je propracovaný brand, proč mu tolik lidí nevěnuje pozornost a jak jim to ve skutečnosti škodí?

Z pohledu klienta sdílí Petr, jak mu branding pomáhá lépe chápat vlastní projekt, jeho hodnoty a cíle. Branding totiž není jen o logu, ale o naplnění skutečného potenciálu projektu. A právě v době, kdy se trh neustále mění, bude jeho důležitost jen růst.

Toto povídání je klíčová osvěta pro české podnikatele a vizionáře.

Pokud se začne chápat branding a marketing v hlubším, strategickém kontextu – ne jen výkonnostně a krátkodobě – můžeme jako společnost růst.

A tím i naplňovat svůj potenciál, dělat věci, které dávají smysl a mají opravdovou přidanou hodnotu i pro nás jednotlivce.

https://mistona.cz

Popis podcastu

Grafikasana je podcast o grafickém designu, brandingu a podnikání. Sdílím, jak vypadá každodenní život designéra, jak si vybírám smysluplné projekty a proč nechci dělat věci, které mi nedávají smysl. Je to i pro negrafiky, kteří chtějí líp chápat vizuální svět a posunout svou značku dál. Zjistíte, že design není jen hezký obrázek, ale přemýšlení v souvislostech. Rozšíříte si estetickou gramotnost.