
Kdy je čas posunout svůj brand: O značce Místona s Petrem Štěpánkem, díl 1

Grafikasana
Poslechněte si podcast
Dnes
1 hod 11 min
V tomto díle podcastu si povídám s Petrem Štěpánkem – producentem, ambasadorem Napoleona Hilla v Česku a zakladatelem značky Myšlením k bohatství, stejně jako nové navazující značky Místona.
Mluvíme o tom, kdy poznat, že je čas svůj projekt posunout a „upbrandovat“ – tedy dát mu novou, silnější identitu.
Proč by měl klient vůbec do brandingu jít? K čemu je propracovaný brand, proč mu tolik lidí nevěnuje pozornost a jak jim to ve skutečnosti škodí?
Z pohledu klienta sdílí Petr, jak mu branding pomáhá lépe chápat vlastní projekt, jeho hodnoty a cíle. Branding totiž není jen o logu, ale o naplnění skutečného potenciálu projektu. A právě v době, kdy se trh neustále mění, bude jeho důležitost jen růst.
Toto povídání je klíčová osvěta pro české podnikatele a vizionáře.
Pokud se začne chápat branding a marketing v hlubším, strategickém kontextu – ne jen výkonnostně a krátkodobě – můžeme jako společnost růst.
A tím i naplňovat svůj potenciál, dělat věci, které dávají smysl a mají opravdovou přidanou hodnotu i pro nás jednotlivce.