
Budoucnost digitální banky je v personalizaci klientů

Koronakrize bankám ukázala, že můžou být odvážnější a že musí jít dopředu rychleji. Vyzkoušeli jsme si, že když klientům nabídneme moderní řešení, jsou na něj připraveni, říká v rozhovoru Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví České spořitelny. S Filipem si o rozšíření digitálního bankovnictví v době koronavirové povídal Ondřej Tůma, redaktor serveru Peníze.cz.
Popis podcastu
Podcastová série ze světa financí, digitálního bankovnictví, inovací a ekonomiky, připravovaná analytiky a tvůrci z České spořitelny. Toto sdělení nepředstavuje investiční doporučení ani investiční poradenství podle příslušných právních předpisů. Hodnota investičních nástrojů může stoupat i klesat a jejich minulá výkonnost nezaručuje výkonnost budoucí. Další důležité informace si přečtěte na www.investicnicentrum.cz.