Lidská komunikace se odehrává převážně v neverbální rovině, což se možná překvapivě děje, i když chybí obraz či dotyk, jen ve zvuku. Rozhlasová tvorba s tím pracuje již odedávna, co to umožnila technologie záznamu, a říká takovým zvukům ruchy, hluky, zvuková prostředí.. ale třeba i barva či melodie hlasu. Jak srozumitelné ale zvukové dílo může být, pokud slovo eliminuje zcela? Tento díl podcastu GenZ tři takové snímky představí. Autoři jsou studenti JAMU. Martin Chmelík: Na židli. Adéla Ryvolová: Rainy day. Kristýna Fantová: Hukalky.
Lidská komunikace se odehrává převážně v neverbální rovině, což se možná překvapivě děje, i když chybí obraz či dotyk, jen ve zvuku. Rozhlasová tvorba s tím pracuje již odedávna, co to umožnila technologie záznamu, a říká takovým zvukům ruchy, hluky, zvuková prostředí.. ale třeba i barva či melodie hlasu. Jak srozumitelné ale zvukové dílo může být, pokud slovo eliminuje zcela? Tento díl podcastu GenZ tři takové snímky představí. Autoři jsou studenti JAMU. Martin Chmelík: Na židli. Adéla Ryvolová: Rainy day. Kristýna Fantová: Hukalky.
Týdeník dokumentu, dramatu, interview. Jak nejmladší generace tvůrců vnímá svět, který utváří ji a ona jej? V intimitě, kterou umí jen zvuk.
Sledujte na instagramu @lastgen21
Na festivalu Prix Bohemia Radio 2023 byl GenZ zařazen mezi deset nejlepších tuzemských podcastů. Dokumenty "Duhové děti Boží" Jitky Uhnavé a "Přechodná náruč" Viléma Brandy byly oceněny na přehlídce AudioREPORT 2023. Dokument "Pět fází smutku" Elišky Mádrové získal cenu festivalu Prix Bohemia Radio 2024.