Mundial: Pořád jsme pankáči, říká obchodní šéf St. Pauli. Vydělávat musíme, ale děláme to jinak
Poslechněte si podcast
26. 9. 2022
38 min
Chtějí mezi elitu, ale ne za každou cenu. Na dres by si nedali logo ropné společnosti Shell, ani kdyby jim nabídla deset milionů eur. Na klub z druhé bundesligy přitom jde o obří částku. V FC St. Pauli, legendárním klubu ze stejnojmenné čtvrti v Hamburku, už jsou takoví. Mnohdy je pro vedení i fanoušky než samotný fotbal důležitější být věrný svým punkovým kořenům. A taky odpovědnosti vůči (životnímu) prostředí, ze kterého pocházejí.
„Vidíme ale pro fotbal i velkou příležitost, protože kluby, které se soustředí na správné hodnoty, jsou zajímavější i pro firmy, které normálně nedávají do fotbalu peníze,“ tvrdí Martin Geisthardt, vedoucí obchodu a marketingu v FC St. Pauli v pořadu Mundial na iSport.cz. Speaker na konferenci Sport Alive, jež se uskuteční 4. října v O2 Universum, zároveň představil celou řadu neotřelých argumentů, proč věří tomu, že je jeho klub v lecčems vizionářský a otevírá prostor dalším.
0:00 Jak funguje financování St. Pauli?
17:45 Proč St. Pauli zůstává punkovým klubem?
28:05 Jak udržuje St. Pauli kontakt s fanoušky?