
V T-Mobile Česká republika pracuje na 20 let. Na pozici CFO nejen pro český T-Mobile - ale i pro slovenský Telecom - je od roku 2019. A jak říká, jsou to úplně odlišné firmy v jiných fázích vývoje. Každopádně pod sebou má kolem 350 lidí.
🎙️💬 Dalším hostem podcastu FORECAST byl Pavel Hadrbolec. I jeho jsem se zeptal, jakou emoci v něm vyvolává slovo “forecast”?
„Smíšené,” odpověděl Pavel. „Je to vždycky spousta práce, ale patří to tam.”
Jeho téma je - jak to posouvat dál, měnit, vylepšovat?
A tak jsem se návazně zeptal, co je to tedy moderní finanční řízení a plánování? A nahradí technologie práci lidí?
Pavel nahrazování lidí neočekává. Spíš dochází k vylepšování práce. Zpřesnění. Jsou to benefity pro všechny, kteří se finančnímu řízení a plánování věnují.
„Celé se to pak posouvá k business partneringu,” řekl Pavel. „Už to není řízení letového provozu. Jste co-pilot. Jednáte s byznysem. Komunikujete.”
Jinými slovy - řídíte to letadlo také.
Probrali jsme, kolik forecastů ročně připravují.
Také jsme rozebrali, jak probíhá komunikace s německou centrálou.
A co když hospodaření skončí v přebytku? Proč takový výsledek není vítaný?
To - a mnoho dalšího - v dalším dílu Forecastu. 👍🏼
Tak si nás poslechněte. 😊
… Co mně! 😁 Spíš Pavla, který pootevírá dveře do finančního řízení obrovských korporátů, kterými český T-Mobile i slovenský Telecom jsou.
Popis podcastu
Jmenuji se Vladislav Hanák a přináším vám FORECAST.
Už více než 20 let se věnuji finančnímu řízení a mým posláním je pomáhát firmám modernizovat a digitalizovat jejich CFO agendu. Řešíme témata jako například finanční plánování, obchodní forecasting, alokace provozních nákladů, profitabilitu zákazníků nebo konsolidaci holdingových struktur. Cílem mé práce je optimalizovat interní procesy, nastavovat správné metodiky a ve výsledku pak celé řešení zrealizovat v moderním a sofistikovaném nástroji.
A přesně o tom tento podcast je. Se svými hosty si budu povídat o aktuálních trendech, o transformaci finančního řízení a samozřejmě o výhodách, které z toho pro firmy plynou.
