Forbes Byznys #147 - Jaroslav Krajník (Accom)

Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Forbes Byznys #147 - Jaroslav Krajník (Accom)

Forbes Česko

Forbes Česko

Byznys

Forbes Byznys #147 - Jaroslav Krajník (Accom)

Obrázek epizody Forbes Byznys #147 - Jaroslav Krajník (Accom)

Poslechněte si podcast

24. 6. 2022

29 min

Podcast byznys Byznys Forbes Podcast Český byznys 23. června 2022 Ceny zase klesnou, ale letos to nebude, říká v podcastu šéf mlékárenského holdingu ACCOM 29:02 „Potravinářství má tu výhodu, že jíst se bude vždycky, takže práci mít budeme i v budoucnu. Jinak je ale doba nejistá, všechno zpomaluje a nikdo neví, co nás bude čekat od podzimu,“ říká Jaroslav Krajník mladší, spolumajitel a generální ředitel přední české mlékárenské skupiny ACCOM holding, pod kterou patří mimo jiné Choceňská a Bohušovická mlékárna. Skupina zastřešuje značky jako Choceňské tradiční pomazánkové, Kapucín nebo Bobík a v posledních dvou pandemických letech se jí dařilo. Od konce loňského roku však podle Krajníka musí řešit rostoucí ceny energií, obzvláště plynu, a dalších výrobních nákladů, což se pochopitelně propisuje do zvyšujících se cen výrobků. Na straně spotřebitelů pak pětatřicetiletý generální ředitel naopak vnímá rostoucí zájem o levnější produkty. Společnost ACCOM, které letos náleží 78. příčka v žebříčku největších českých rodinných firem, začali v devadesátých letech budovat Jaroslav a Bohumila Krajníkovi. Ti se dodnes do rodinného byznysu aktivně zapojují, otěže řízení však od roku 2020 převzal jejich syn Jaroslav mladší a firemní marketing řídí Jaroslavova sestra-dvojče Veronika. Jak se s aktuální situací na trhu potravin ACCOM vyrovnává? Dá se připravit na těžké časy a jak?

Popis podcastu