
Forbes Byznys #108 - Jitka Dvořáková (CZC)

„Jsem zapřisáhlý odpůrce home officů, neumím a nechci pracovat z domova a vždycky jsem si myslela, že člověk musí na všechno vidět, aby i věděl. Ale není to pravda,“ přiznává se k proměně svého uvažování Jitka Dvořáková, generální ředitelka jednoho z největších českých e-shopů CZC.cz.
Druhé největší entitě v rámci skupiny Mall Group se vloni, podobně jako dalším velkým hráčům z oblasti e-commerce, navzdory pandemii byznysově dařilo. Společnost v tržbách meziročně rostla o třicet procent v porovnání se 4,5 miliardy utrženými v roce 2019.
„Myslím si, že tak rychlé tempo růstu letos neudržíme. Došlo k určité saturaci trhu a už během loňského roku vyvstal problém s nedostatkem čipů, který sdílíme s dalšími průmyslovými odvětvími“ konstatuje zkušená manažerka, která CZC.cz vede od roku 2013 a do loňského roku měla na starosti také byznys Mall Group ve Slovinsku a v Chorvatsku.
Co všechno se CZC.cz i jeho šéfka v loňském roce naučili? Jak se společnost za posledních osm let pod vedením Jitky Dvořákové změnila? A proč je dobré se nevyhýbat krizím?
Popis podcastu
Hledáte Funny Money, Život je bohatý, Life nebo Jak být lepší? Nově jsou samostatnými pořady. Jednoduše je vyhledejte ve své oblíbené podcastové aplikaci!