Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Forbes BrandVoice #144 - Od TikToku k parfému s náladou. Givet staví značky, které mluví jazykem Gen Z

Forbes Byznys

Forbes Česko

Byznys

,

Byznys zprávy

Forbes BrandVoice #144 - Od TikToku k parfému s náladou. Givet staví značky, které mluví jazykem Gen Z

Obrázek epizody Forbes BrandVoice #144 - Od TikToku k parfému s náladou. Givet staví značky, které mluví jazykem Gen Z

Forbes Byznys

Poslechněte si podcast

Dnes

44 min

K-beauty, skinimalismus i neurověda. Generace Z mění kosmetický byznys rychleji než kdy dřív. Mladí lidé od třinácti do osmadvaceti let se s přípravky chtějí identifikovat, musejí na ně dobře působit, musejí být trendy a esteticky krásné. „Doba se exponenciálně zrychluje, reagovat na trendy je nevyhnutelné, jinak nemáte šanci uspět,“ říká Martin Vrána, CEO italské společnosti Givet. Givet dnes působí ve 27 zemích, prodal přes šest milionů produktů a jen příští rok uvede kolem 500 novinek, od korejské skincare po parfémy. Jedním z nejsilnějších příkladů je parfém I/ME. Vznikal dva a půl roku a obsahuje technologii, která podporuje náladu. Umožňuje vrstvit vůně podle vlastní identity, a tím přesně odpovídá na touhu Gen Z vyjádřit sebe sama. Výzkumy potvrzují, že pro tuto generaci jsou zásadní estetika, design a emoce. „Na sítích to znamená, že pracují s algoritmy, které jim ukazují, co je pro ně relevantní. Úkolem značek je dostat se jim do feedu a stát se součástí jejich inspirace,“ vysvětluje Alice Jeřábková z NMS Market Research.

Popis podcastu

Hledáte Funny Money, Život je bohatý, Life nebo Jak být lepší? Nově jsou samostatnými pořady. Jednoduše je vyhledejte ve své oblíbené podcastové aplikaci!