
Forbes BrandVoice #114 - Češi by chtěli vytápět zeleně. Bez státu se jim do kotlů ale investovat nechce

Jak se dnes Češi stavějí k ekologii? Čím doma topí a jsou ochotní investovat do zelenějšího řešení? To a mnohem více se dozvíte v nové epizodě podcastu Forbes BrandVoice, ve které představí nejen výsledky vlastního výzkumu Zdeněk Kubena, ředitel výzkumu společnosti Knowlimits, a Zdeněk Lyčka, prezident Asociace podniků topenářské techniky a člen prezidia Cechu topenářů a instalatérů ČR.
Česko bylo vždy převážně uhelná země. Vyplývalo to z místních uhelných zásob i nedostatku jiných tuzemských surovin. S větším akcentem na zelené technologie v rámci boje s klimatickými změnami se nicméně tento přístup postupně mění. I když jen částečně.
Vyplývá to minimálně z výzkumu, který letos v dubnu provedla společnost Knowlimits. „Z výzkumu nám vychází, že zhruba 32 procent obyvatelstva používá k vytápění plyn, třicet procent zdroje centrálního vytápění a osmnáct procent se přiznalo k tomu, že vytápí pevnými palivy. Teprve zbytek pak využívá různá ekologická řešení,“ popisuje v podcastu Forbes BrandVoice výsledky ředitel výzkumu Knowlimits Zdeněk Kubena.
Pokud vás zajímají další výsledky z výzkumu společnosti Knowlimits nebo další detaily o tom, jak dnes Češi topí, poslechněte si celý podcast BrandVoice.
Popis podcastu
Hledáte Funny Money, Život je bohatý, Life nebo Jak být lepší? Nově jsou samostatnými pořady. Jednoduše je vyhledejte ve své oblíbené podcastové aplikaci!